Followers

Friday, December 16, 2011

                             
                       KEBOSANAN +KEBUNTUAN???


               SEmakin hari semakin bosan untuk duduk di rumah sendirian....peperiksaan spm baru sahaja tamat ..pada mulanya hati ini tidak sabar untuk menamatkan waktu persekolahan tetapi apabila sudah pun tamat ,hari-hari yang mendatang sangat bosan....Apakah hanya sementara sahaja perasaan bosan+kebuntuan ini....



               semua rakan yang lain fatimatuzzahrah ,alia,are da dan shafidah semua sibuk untuk bekerja....aku hanya duduk di rumah sementara menunggu keputusan spm yang bakal diumumkan tidak lama lagi...hatiku serba salah samaada mahu bekerja atau hanya duduk di rumah...hatiku semakin resah menjalani hari-hari yang mendatang ...aku memikirkan adakah berbaloi aku hanya duduk di rumah dan menjaga rumah sahaja.....



               kadangkala hari yang aku lalui semakin sukar dan payah untuk di lalui dengan perasaan yang berbaurkan kegelisahan dan kebosanan....sana sini aku melihat remaja yang lain bersuka ria seperti bershopping bersama rakan ...inikan aku yang hanya sekadar goyang kaki duduk di rumah....sampi bilakah ianya akan berterusan?



    walaw bagaimanapun aku tetap bersyukur memiliki keluarga yang boleh membuatkan hari-hari aku indah...kerana dengan adanya mereka selepas ini aku tidak lagi akan bosan....




     pRePaReD bY:NOR FAZIRA

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

just 4 hoore2